2013. december 31., kedd

2013.12.31.

Hát, ez a nap is eljött és gondoltam csak írok még egy posztot.
Láttam pár helyen, hogy összegezték az idei évüket, az enyém eléggé kemény volt.

Január: Úgy indult az új évünk, hogy tudtam, Gergő elmegy. Ő már fel mondott, az utolsó napjait töltötte a munkahelyén. Én pedig igyekeztem nem foglalkozni vele. Nem akartam utána menni, nem akartam máshol élni, haragudtam mindenkire és mindenre. Lassan bontogattam szempillázós szárnyaimat.
Február: Gergő elindult Németországba, én pedig egyedül maradtam az albérletbe. Borzalmasan lassan teltek a napok, sokat sírtam, és csak úgy elment az idő a fejem fölött. 3 hét nélküle, maga a pokol volt. Mi mentünk érte Makóra. Furcsa volt újra vele. Idegennek tűnt.....A vissza utazása előtt csak annyit mondtam neki. " adj 10 percet és összepakolok...". Ha valaki azt mondja nekem, hogy így fogok érezni, akkor kiröhögöm és azt mondom, hogy nem, nekem itt a helyem, megtaláltam ami nekem való és jó nekem. Hát még sem így lett.
Március: Egyre több vendégem lett, így a munkahelyemen felmondtam, amúgy sem volt már valami jó a légkör, így teljesen a pillázásnak élhettem. Még mindig szokatlan ez az élet. Új munka, új arcok, más időbeosztás, Gergő nélkül....
Április: Életem legrosszabb születésnapja volt. Nem volt itthon velem Gergő. Még mindig nem szoktam meg hogy nincs velem, de egy kicsit már mintha jobb lett volna-nem sírtam annyit. :) Gyönyörű tortát kaptam a nővéremtől és a szüleim nagyon sokat támogattak és ott voltak mögöttem. Kaptam egy csodaszép telefont. Hófehér Samsung SII-t. Imádom, nem adom senkinek :D
Május: Ledobtam 12 kilót....Voltunk Nyíregyházán, sokat csavarogtunk, pihentünk és igyekeztünk a lehető legjobban és leghasznosabban kihasználni az együtt töltött időt. Valami már lógott a levegőben....
Június: Sok sok pillás vendégem gyűlt össze. Örültem neki, új ismeretség, kedves emberek és barátok.
Július: Meglátogattuk Gergőt kint Németországba tesómékkal. 3 napot töltöttünk el kint. Voltunk Münchenbe a Milka Weltbe, BMW múzeumba....sok sok gyönyörű helyen. Gergő jött velünk haza és megálltunk Balatonfüreden, ahol szintén 3 napot voltunk. Sokat napoztunk, pihentünk és kikapcsolódtunk.
Augusztus: Jött egy jel, mennem kell ki nekem is Gergővel. El is indultam. Bepakolás, úristen, mit vigyek, hogy pakoljak, nem érdekel, mehetek ki hozzá, együtt lehetünk rendesen végre.....Megszokni a környezetet, az új arcokat, szokásokat. Sörfesztiválon voltunk, meg ismertünk egy nagyon jó embert is. Elkezdtem németet tanulni, ami lassan de biztosan ment.
Szeptember: Mivel még nem volt munkám, így ebből a szempontból nem volt eseménydús, viszont sok szép helyen jártunk. Újabb fesztiválra is ellátogattunk.
Itthon elmentünk Pécsre 3 napra tesómékkal szintén. Nagyon jó volt, egyre többet igyekeztünk jönni menni, ami az utóbbi években kimaradt nálunk.
Elő került a blogom újra, ekkor kezdtem el írni rendesen ide. Meg volt előtte is ugyan, de hanyagoltam. Újjászületés :)
Október: Csodálatos helyen jártunk, Regensburgba. Fantasztikus. Időközbe lehetett volna egy munkám, de pont haza jöttünk és az emberek elbeszéltek egymás mellett így lecsúsztam róla, pedig tudták, hogy vagyok és...... már a múlté. Nem nekem való volt, jel volt. Meg ismertünk kint egy nagyon aranyos magyar családot és nagyon jó barátok lettünk. Gergő vett egy csodás autót. Imádjuk. Bermuda a neve, mert olyan, mint a Bermuda háromszög, mindent benyel, olyan nagy. :D
November: Nehezen indultunk vissza Németországba, mert tudtuk, hogy sokat leszünk kint. Aztán csak teltek a napok, a hetek és lett munkám. :) Izgulás, hova kell menni, hogy jutok el oda, milyenek lesznek, meg fogok felelni? Mi van ha nem értem mit mond?....sok sok aggódás, izgulás.
December: Pilláztam egyet kint, féltem hogy kiesek a gyakorlatból. Élvezem a munkám, szeretem amit csinálok, elfogadnak, nagyon jó helyre kerültem, felmerül az albérlet gondolata kint. Egyre nyugodtabbak vagyunk mind a ketten. Végre elindultunk haza is.
Olyan jó itthon, leszámítva ezt a kis betegséget, ha az. :)
A Karácsony jól telt.
Elhatároztam, hogy itt az ideje elkezdeni a jogosítványt, így utána is jártunk és szerencsére megoldható lesz egy kisebb ingázással majd. :)


És itt a 31-e! :)
Boldog vagyok, hogy túl éltük együtt ezt az évet. Jól érzem magam, büszke is vagyok magamra is de legfőképpen Gergőre. Idegen országban, idegen nyelven megállta a helyét. Egymás nélkül ez az egész nem ment volna.
Kezdődik egy újabb, reményekkel, álmokkal és vágyakkal teli új év. Előttünk minden lehetőség az újra, a jobbra, szebbre.
Kívánom, hogy mindenkinek teljesüljön az összes vágya, érjétek el az álmaitokat!! :) :)
Egy dologra vágyom a jövő évben: szeretnék Tarsolyné lenni....... :)

B.U.É.K :)

12 megjegyzés:

  1. Örömökben gazdag, sikeres boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Hát, akkor azt kívánom, hogy teljesuljon a legvégén leírt álmod ♥ BUEK neked!

    VálaszTörlés
  3. Hát az utolsó kívánságoddal abszolút beloptad magad a szívembe. Annyira kedves, mosolygós lány vagy, kívánom, hogy teljesüljön minden vágyad! BÚÉK!
    Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! Buék neked is! <3 :)

      Törlés
  4. Boldog Új Évet, vágyaid teljesülését!

    VálaszTörlés
  5. Szívből kívánom, hogy teljesüljön a kívánságod.
    Boldog Új évet. :)

    VálaszTörlés
  6. Boldog Újévet!:) Remélem teljesül a kívánságod! ^^
    Az új éved pedig remélem jobban alakul majd, hogy most már együtt vagytok Gergővel kint is. Hihetetlenül nehéz lehetett nélküle.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen! :)
    Nagyon rossz volt nélküle. Senkinek sem kívánom soha ezt. Túl vagyunk rajta és ez számít. :)

    VálaszTörlés