2013. november 12., kedd

Paleolit étrend

Kicsit most eltűntem, bár ez észrevehető volt, bár van akinek nem.... :)
Nagyon jó volt otthon, sokat jöttünk mentünk így nem nagyon ültem gép elé.

Otthon beszereztem minden kelléket a paleolit étrendemhez, mert itt kint elég nehéz hozzájutni vagy drágább is. Vettünk egy Bosch kávédarálót is hogy a liszteket meg tudjam magamnak csinálni. 2000 ft körülit fizettünk, mert a supershop pontjainkat ráköltöttük. :) Így azért jobban esett.

Tegnap meg is csináltam életem első paleolit csokoládéját. Nagyon finom lett és még Gergő is nyomatta be ezerrel. Mazsolásat csináltam, de már jár az agyam a következőn. Banános lesz szerintem. :)

Egyenlőre még élvezem ezt és remélem a kitartásom is meg lesz hozzá. :)  :)

Van valaki aki szintén paleozik????

1 megjegyzés: