2013. november 23., szombat

Önismeret + készülődés az ünnepekre

A napokban kicsit többet agyaltam. Sok minden kavarog a fejembe. Vannak ötletek, célok vagy csak egyszerűen a napi teendők. Egy ilyen napi teendőkön gondolkodás után rájöttem még egy dologra magammal kapcsolatban:  mindig NAGYBAN kezdek el mindent.
Ez azt akarja jelenteni, hogy sosem kezdek valami kicsikével, valami egyszerűbbel. Neeeem, bumm, bele a közepébe.

Hozok példát is:

1. origami- az első origami munkám egy eléggé nagy mackó kb olyan 900-1200 darabos (itt fent is van). Persze hogy nem kell először kicsit gyakorolni... amúgy a mackó most felújításra vár éppen :) 

2. sütés- mindig olyan dolgot találok ki amit haladó háziasszonyok is csak gyakorlás után tudnak elkészíteni, neeem, nekem ez kell és kész, ezt akarom ( utoljára a gőzgombóc volt ilyen, amit Gergőnek csináltam vacsorára)

3. gyöngyfűzés- jó, itt csalok, mert az első dolog amit megtanítottak az egy eper volt, de utána mindig olyanba fogtam bele ami elképesztően bonyolult volt vagy egyáltalán nem is lehetett kapni hozzá gyöngyöt, de nekem az kell.....

Ja, igen, MAKACS is vagyok, azt hiszem, de úgy rendesen :D :D

Na de nem baj, így vagyok jól ahogy vagyok, azt hiszem, meg amúgy sem tudok megváltozni. :)

Napközbe újra hajtogattam. Én nagyon várom már a Mikulást, a Karácsonyt és úgy összességében az Ünnepeket, ezért mindezek tiszteletére elkészült:

Mini Mikulás

Apró kis kedvesség is lehet bárkinek. Gyors és nem kell hozzá olyan sok darab :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése