2013. november 19., kedd

2. blogszületésnap :)

Annyira elvoltam, hogy időközbe átsuhantam (csak egy hónappal kb...) a blogom hivatalos születésnapján.
Hát akkor utólag is Boldog 2. Születésnapot kedves blog! :)
Tudom, néha hanyagoltalak, de most teljes erőbedobással itt vagyok és igyekszem minél többet itt lenni! :)
(És most sokan tuti bolondnak néznek hogy a bloghoz beszélek, ami lényegében Én vagyok, de sebaj, így szép az élet.)

A kinti életem annyira maga alá gyűr, hogy nem mindig vagyok képes felnőttként gondolkozni. Inkább egy toporzékolós kisgyermekké változom...de ezt most nem ide.

Jön hamarosan a Mikulás és a Karácsony is, így majd azzal együtt fogok készíteni egy kis ajándékozós, ünneplős bejegyzést, amibe természetes ajándék is lesz! :)

Köszönöm mindenkinek akik eddig itt voltak velem! :)

Legyen mosolygósan szép napotok! :)
Tudjátok, egy mosollyal bárhova el lehet jutni :P (főleg az én repülőmön) :D :D :D :D


2 megjegyzés: