2013. október 31., csütörtök

Valaki ért az....

.... álmokhoz?
Van pár álom ami folyamatosan visszatér nálam és egyik sem kellemes ám.
A Google most ez esetben nálam nem játszik, mert 600 féle dolgot ír ki ezekre az álmokra.
Az egyik az, hogy állandóan kiesik egy egy fogam. Eléggé rossz érzés úgy fel kelni, hogy a nyelvemmel gyorsan végig szaladok a fogaimon, hogy meg van e mind....
Ezt minimum 2-3 naponta álmodom.

A másik meg hogy más férfival vagyok. Bizonyos esetben pedig az álmomba Gergővel élek ugyanúgy de mégis mással vagyok, pedig tudom és érzem hogy nekem ott van Gergő és ezt nem tehetem meg vele ám mégis. Ez sem jó dolog. Tudja nyomni a mellkasomat rendesen.

Na, jelen esetben a második álom él bennem aktívan, ugyanis az éjszaka ezt álmodtam. Mondjuk most lehet oka, mert összevesztünk lefekvés előtt, bár lehet én képzelem bele csak a dolgokat.

Valaki tudja hogy mit jelentenek ezek az álmok?

2 megjegyzés:

  1. Nem tudom, hogy mit jelenthetnek. Nekem nagyim mondta anno, hogy a kihulló fog az a rokonságban valaki nemsokára elhagyja az élők sorát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oú, igen, ezt tudom, vagyis hallottam már én is.
      És újra csak oú, mert elég gyakori álom...... :(

      Törlés