2013. október 8., kedd

Újabb herpesz

Hát, esküszöm, az agyam eldobom. (MIT?) :D
Egy újabb csodás hólyag a számon. A másik még el se múlt.
Hát az hittem hogy felrobbanok. :/

Megvettem azt a homeopátiás bogyót, de szerintem már elb@szkuráltam, mert betettem a táskámba a telefonom mellé és állítólag nem szabad, csak ha alufóliába van csomagolva. :(

Hát,azért szedegetem, de magam sem tudom mi lesz a végkimenetele a dolgoknak.
Apukám mondott egy új kenőcsöt de én már semmiben sem bízom.

Egy dologba biztos vagyok: nálam a legnagyobb szerepet az ideg és a stressz játssza! Legalább arra jó volt, hogy rájöttem....

Van még valaki rajtam kívül, aki ugyanígy szenved vele?
(Vagy csak én vagyok ilyen kiváltságos helyzetben....)

5 megjegyzés:

  1. Na,micsoda szerencse. Ez a bejegyzés pontban 12:00:00-kor került közzétéve! Klassz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak te vagy így vele. Nekem is csak úgy a semmitől megjelennek, és el se múlik az egyik mire már megjelenik a másik. Krémet szoktam bevetni.

      Törlés
    2. Nekem idáig egy krém sem hatott. Most úgy érzem ez a homeopátiás bogyó segített. Kíváncsi vagyok meddig fog tartani a dolog.... :/

      Törlés
  2. Én is szenvedek vele! :( És körülbelül ugyanennyire felidegesít, mint téged, utálom, és mindig a legrosszabb helyekre jön....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szerintem már annyira rágörcsöltem, hogy állandóan azt érzem hogy lüktet a szám és biztosan jön elő megint egy új....Egy biztos, ha még egy előjön a közeljövőben (egy hónapon belül) akkor el kell menjek orvoshoz, mert nem állapot! :(
      Lányok!! Nekünk kell kitalálnunk valami ellenszert, nincs mese! :) :)

      Törlés