2013. október 16., szerda

Sütöttem, főztem, vásároltunk és leesett az állunk

Tegnap még csak a 2. napunk volt újra kint, de én már teljesen vissza rázódtam az itteni életembe. Sütöttem, főztem. Nagyon jól elvoltam. (bárcsak minden napomra ez lenne a jellemző)
Illéskrisz méltán híres meggyes pitéjét készítettem el délelőtt. Hát, öhöm, fotót nem készítettem mert vállalhatatlanul szét esett a sütike (pedig teljesen kihűlt mire felvágtam-valamit lehet elnéztem, de nem baj, a következő már jó lesz), viszont annál finomabb volt. Ha szeretnétek egy istenien finom és egyszerűen elkészíthető meggyes sütit akkor ne is várjatok tovább, mert annyira de annyira finom hogy megyek egy szeletért......
A vacsora pedig darált húsos rakott karfiol volt. Hoztunk ki karfiolt és ugye nem áll el olyan sokáig így gyorsan el is készítettem. Lehetett volna akár rántott karfiol is, de utálok panírozni.... :D :D

Este amikor Gergőm hazaérkezett a munkából, megbeszéltük, hogy beszaladunk Straubingba netkártyát venni, mert itt tölteni kell ezt a szuper csúcs jelerősségű netünket. Gyorsan megfürdött, autóba be és indulás.
Hát, csak egy pár dolgot vettünk, mint krémtúrót, danone-os sztracsatellás- életembe nem láttam még otthon ilyet. Igazán finom volt, ma ez volt a reggelim.
Mászkáltunk a boltba, mászkáltunk, aztán megakadt a szemünk az édességes részlegen. ( a francba a sok finomsággal :D :D )
Akciós volt a Milka kis táblás csokoládé, egészen pontosan 65 cent volt. Az kb. 188 ft.
Illetve a 175gr-os zacskós Haribo gumicukrok, 55 centért.....valamint a Toffifee, ami egészen pontosan 1 euró és 1cent.
Hm, akkor nézzük csak: tesóm otthon beszambázott egy olcsóbbnak kiáltott boltba, ahol is a 100gr-os Haribo 259 ft, a Milka 269 ft, a Toffifee pedig olyan 500 ft körül szokott mozogni.
Na, hát ha nem akciós a Haribo vagy a többi akkor is sokkal jobban megéri itt kint.
Le is adta a rendelést, hogy mit vigyek otthonra nekik, ugyanis mind a Haribo gumicukorból, mind pedig a Milka csokoládéból körülbelül 30-30 fajta volt kirakva. Választási lehetőség adott igencsak azt hiszem.

Tegnap is és ma is eléggé vacak idő van. Esik, dörög, el van borulva és közbe süt a nap. Szép látvány amúgy, csak az eső ne lenne:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése