2013. október 11., péntek

Régi ízek

Nemrégen elszaladtunk az egyik kis helyi boltba almáért, mert nagyon jó árban van.
Nézelődtünk az üzletbe és megláttam egy zacskó pukit. De nem ám a sima, sós pukit, hanem a színeset.
Hát, én bizony vettem egyet és már éreztem is az ízét a számba. Kibontottam és nagy lelkesedéssel kóstoltam bele..... aztán szomorúan tapasztaltam hogy már egyáltalán nincs köze a régi színes pukihoz.
Így van ez nagyon sok dologgal szerintem. Már nincs meg az a finom habcsók vagy a színes pattogatott kukorica például. A kojak nyalóka, a téli fagyi, cigi rágó, gyűrűs cumigumicukor, boci tejkaramella, turbó rágó, szamba-bohós-autós csokik, chokito, ........most hirtelen jön a sok sok emlék.
Nálam régen nagy kedvenc volt a francia drazsé. Imádtam. Most inkább meg se veszem, hogy megmaradjon az a régi, nagyon finom íz az emlékezetembe.
Rossz hogy így változik minden körülöttünk. Vagy mi magunk változunk?

Nektek mi volt a kedvenc édességetek?


2 megjegyzés:

  1. Duna kavics, és az egész mogyorós csoki! Ja, és a Donáld rágó.:-))
    De semminek nem olyan az íze már...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Donáld rágó.... :D :D
      Meg az összes rágó....atya ég, tele voltunk mindenféle tetoválással, amik a csomagolásba voltak. Mindenhova matricákat ragasztottunk. De jó is volt :)

      Törlés