2013. október 5., szombat

Nem tudom mitévő legyek

Sajnos eléggé herpeszes típus vagyok és 2 hónap alatt már másodjára jött ki. A múltkor is akkor jött elő, amikor hazajöttünk.....Nem nagyon élvezem így ám az itthonlétet :(
Most olvastam az okokat:

"...a szervezet legyengülése, valamilyen gyulladás vagy lázas betegség, gyomorrontás, erős lelki trauma, fizikai stressz, munkahelyi-, családi- vagy párkapcsolati problémák, valamilyen szervezetünk számára nem szimpatikus étel vagy ital, erős napfény vagy ultraibolya sugárzás, más fertőzések, terhesség, menstruáció, vagy fogászati kezelés..."

Hát,ebből válogathatok. Illetve írtak még olyat is hogy az állandó környezetváltozás is okozhatja. Nem tudom jelen esetben melyik érvényesül, mert beteg nem vagyok. Már mindent kipróbáltam ellene. Tudom hogy soha nem fog eltűnni a szervezetemből, de örülnék neki ha nem lenne állandóan sebes a szám. Nem érzem jól magam. Most egy homeopátiás gyógyszert írattam fel, kipróbálom, aztán ha az sem, akkor megyek kivizsgálásra azt hiszem. Nem normális ez, hogy nekem ilyen sokszor van.... :( :( :( 
Voltunk ma kicsit csavarogni Szegeden és lépten nyomon úgy éreztem hogy engem néznek, mert sebes az arcom. :( Most ráadásul nem is a számon van hanem alatta, az állam fölött. Soha nem volt még ott. :( :( :( 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése