2013. október 30., szerda

Hajtogatás

Egy pár nappal ezelőtt tettem fel képet, hogy hajtogatom nagyban a 3 színű lila, fehér és zöld kis háromszögeket egy újabb alkotáshoz.

Nos, hát, rakosgattam egymásba a minta szerint őket, de nem tetszett így végül el sem készült a dolog. Mikulás virág lett volna. (tudom, hogy az piros, de mit ér az ember fantázia nélkül?)

Úgy néz ki hogy egy kicsit ismét alább hagyott az alkotás utáni vágyam...nem baj, visszajön, biztosan, tudom. Honnan? Beleszerettem egy repülőbe :D Az lesz a következő, csak várni kell rá, mert nincs itt kint elég színes lapom hozzá. Holnap este úgy is indulunk haza. Pénteken ugyan zárva lesz minden, szombaton meg disznóvágás lesz, így nem is lenne időm rá, de jövőhéten megveszem ami kell hozzá. :)
Ezekből meg valószínűleg vagy kis váza vagy kis kosár vagy valami hasonló lesz. Hazaviszem magammal és otthon a jó és gyors nettel keresek valamit. :) :) Addig összeraktuk őket. Igen, mi, mert hát van nekem segítségem is :) <3

Tegnap egész nap sorozatokat bámultam. Eléggé nyomasztó idő volt kint, így estére magamba is zuhantam....Nem mindig olyan jó itt nekem......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése