2013. október 14., hétfő

Gyöngyöztem

Idő közben újra Németországból jelentkezem, visszajöttünk. Én is jöttem Vele, hátha.
Pár bejegyzéssel lejjebb említettem, hogy fogok gyöngyözni mert újra megjött a kedv.
Hát, kisebb csalódással kezdődött, mert amit valójában szerettem volna fűzni, ahhoz nem kaptam gyöngyöt (bár nálunk otthon ez nem meglepő...) így a meglévő kis csomagjaimból kellett gazdálkodnom.
Mivel jön a Halloween, amit mi nem is igazán ünneplünk, így ez készült:


A hosszú hallgatás után, kezdésnek azt hiszem megteszi, hogy újra vissza rázódjak a fűzésbe. :)
Akár fülbevalónak, mobildísznek, kulcstartónak is fel lehet használni, de az is lehet hogy ha Gergőm engedi, akkor felakasztóm az autójában. Ha már sikerült venni és olyan szép és olyan jól megy és olyan olyan olyan....jó.
Büszke vagyok rá, nagyon!!! <3  <3

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon aranyos, szeretnék valami hasonlót én is. :)

    VálaszTörlés
  2. Halihó! Kaptál tőlem díjat! :)
    http://tipegozombi.blogspot.hu/2013/10/keddi-virulas-dij.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Júúúj!!!! Nagyon nagyon szépen köszönöm! Nagyon aranyos vagy! :D :D

      Törlés