2013. október 15., kedd

Díjat kaptam! :D

Tipegő Zombi meglepett ma egy díjjal! Ezúton is köszönöm neki még egyszer! Nagyon jól esett! Mosolyt csaltál az arcomra és a rossz idő ellenére kicsit sütött a nap ma nálam emiatt :)


A szabályok:

1. Megemlítem, hogy kitől kaptam.
2. Kiválasztok négy blogot, amelynek kétszáznál kevesebb rendszeres olvasója van.
3. Egy-egy megjegyzést hagyok a kiválasztott blogoknál.


Kiválasztás nekem kicsit nehezebb, mert nem olyan régen léptem vissza a blogolók társaságába, de van olyan akit rendszeresen figyelemmel kísérek. (hát több is mint 4...)
Szívesen visszaküldeném Tipegő Zombinak, de mivel őt már kitüntették ezzel a csodás díjjal így másoknak adnám tovább. 

Ők pedig a következők:

Dius

Köszönöm hogy vagytok és olvashatlak benneteket! :) 
Szép délutánt kívánok mindenkinek!!
Pancsi :) :) 



4 megjegyzés: