2013. október 21., hétfő

Csodás vasárnap volt...

...a tegnapi. Reggel felkeltünk, reggelit készítettünk. Leberkase-t ettünk. Imádom. Kinti étel. Kicsit olyan virsli állagú de az íze sokkal sokkal jobb!!!
Aztán elkezdte Gergő készíteni az ebédet. Azt mondta hogy mivel egész héten én főzök így a vasárnapi ebédet átvállalja. És még mosogatott is. :) Húslevest készített meg csirke pörköltet.
Ebéd után pedig felkerekedtünk és elmentünk kicsit fesztiválozni, ugyanis Dingolfingba volt az utolsó sörfesztivál idén. 58 km-re van tőlünk. Nagyon szép város.

A fesztivál meg klassz volt. Sok sok ember furcsa népviseletbe. Dirndl-nek és Lederhosen-nek hívják.Tetszenek ezek a ruhák. Egyszer szívesen felpróbálnék egy ilyet :)

Megkóstoltunk egy fesztiválos édességet is. Isteni finom volt. :)
A képen én éppen csokis epret majszolok.

Megkóstoltuk még a fehér csokis szőlőt is. Az is finom volt, de az eper az hmmmmmmmmmmm :)

Az autóba sokat beszélgettünk odafele is meg hazafele is. Mi séta vagy kerékpározás közbe tudunk a legjobbakat beszélgetni. Nekünk valahogy így a jó. Persze mindig beszélgetünk, de ilyenkor más témák is előkerülnek, amiről kell beszélni. Házasság, gyerekvállalás, házvásárlás meg hasonló dolgok....

Haza fele megálltunk Straubingba sétálni egy jó nagyot. Hullanak a levelek a fákról, gyönyörű volt a park.
Hozzánk ez a város esik a legközelebb. 20km-re van és ide járunk bevásárolni és sétálgatni, mivel itt Pilgramsbergbe nem sok minden van sajnos.

Szóval a tegnapi nap nagyon jó volt. Jól éreztük magunkat. :)
Végre mást csináltunk. Kimozdultunk. Feltöltött mind a kettőnket.
Igaz, én eléggé rosszul alszom már napok óta, de eléggé elfáradtam, így kicsit most jobb volt.
Tervezek ma valami aprósüteményt sütni. Szerintem linzer lesz, mert az a kedvence Gergőnek! :) Vacsorára meg sült oldalast kap. Én meg készítek magamnak valami kis egyszerű, húsmentes ételt, mert nekem sok volt a husiból most kicsit! :)
Legyen szép napja mindenkinek! :) :)

2 megjegyzés:

  1. Az az édesség. Nyami!!!! Aranyos egyébként a kép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nagyon finom volt, megérte a 4 eurót! :)

      Törlés