2013. október 22., kedd

Banános-nutellás keksz

Tegnap linzert szerettem volna, végül is inkább a címben említett süti készült el. Ahogy jöttem mentem a lakásban megláttam a banánokat és a nutellát és inkább arra álltam rá. Először muffinra gondoltam, de mivel nincs muffin sütőm csak a kis papírformák így elkezdtem kutakodni és Ami a konyhámból kikerül- nél találtam meg ezt a klassz receptet. (linkre kattintva elérhető lesz)


Nagyon gyorsan elkészíthető sütike.  :) :)
Vittem be Gergőnek is, kétpofira nyomatták a munkatársával. Tényleg nem édes és nekem is tea mellé való és én imádok teázni. :)
Egy új dolgot próbáltam ki a sütés közben. A kókuszszírt. Nővérem paleo-san eszik és ő ajánlotta hogy próbáljak át állni én is, hátha nem lenne olyan sokszor hólyag a számon. Kezdésnek azt hiszem tökéletes. Se íze nincs se illata. Olyan, mintha egy kocka sima zsír lenne, de egészségesebb. :) (1 kg 1000 ft-ra jön ki itt kint).
Így néz ki:

A sütike pedig ilyen lett nekem:

Még van belőle pár darab de gyanítom hogy nem sokáig lesz ott! :) :) :)

Alkotgatok is közbe, egész jól belejöttem megint. Visszarázódtam ebbe a kreatívos témába. Az egyik ismerősöm azt mondta, hogy akkor ezek szerint helyre állt a lelki béke. Hát, úgy néz ki. :)
Adok egy kis ízelítőt, abból ami készül. Majd gyöngyözni is akarok, de ezt már tegnap elkezdtem így most ez az első:


2 megjegyzés:

  1. Oh, de jól néz ki!
    Kimondottan a nutella és a banán ízére vágyom a napokban. Hm....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó együtt a kettő. Én most próbáltam először! :) :)

      Törlés