2013. október 2., szerda

Alkotás utáni vágy

Ma reggel úgy keltem fel, hogy szeretnék gyöngyöt fűzni.
Na, hát nekem ez így működik.
Egyszer csak jön, tart egy darabig és utána eltűnik. Általában akkor tör rám a gyöngyfűzési mánia amikor már jön a hűvös idő. Olyan begubózos téma :) :)
Úgy hogy ha majd kimászok a meleg és puha ágyikómból akkor előkeresem a a gyöngyeimet, ami nagy munka lesz, mert dobozok hátán dobozok vannak a költözésünk óta. Egy két szobás lakásból hazajöttünk egy szobába és ugye rengeteg dolog most nem kell. Komplett konyhám volt például.....
Szóval előkeresem és megnézem mit is hagytam hátra utoljára. Veszek majd pár zacskó gyöngyöt mert hát konkrét terveim vannak ám!
Majd jövök és mutatok mindent! :)
Esőmentes szép napot kívánok mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Én a magam megnyugtatására csinálom, és nagyon gyerekcipőben jár a tudásom.
    Kíváncsi vagyok, miket készítesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kíváncsi leszek magamra, mert szerintem fél éve nem fűztem semmit! :)

      Törlés