2013. szeptember 22., vasárnap

Nosztalgia este - régi mesék

Na, hát itt vagyok :)
Tegnap este azért jelentkeztem be olyan gyorsan és rövid időre mert az egyik baráthoz felmentünk kicsit beszélgetni. A fiúk söröztek, én üdítőztem. Nem szoktam alkoholt inni, szerintem még nem találták fel azt az itókát, amit szívesen iszogatnék.... vagy én nem találtam még meg :D
Beszélgetés közbe jött minden téma, ami csak eszünkbe jutott aztán előkerültek a mesék :)
Onnantól kezdve aztán csak úgy törtek elő belőlünk a régi emlékek.
Amikor általános iskolás voltam, akkor a vasárnap délután nálunk úgy telt el, hogy anyukám vasalt a nagyszobába, mi pedig hárman gyerekek néztük a meséket. Mese után ruhakikészítés, bepakolás, rend rakás és készülés a másnapi iskolára.

Jönnek a régi mesék, amiket szerettünk és szeretném ha Ti is írnátok, hogy nektek mi volt a kedvenc és ki mire emlékszik:

- Gumimacik
- Balu kapitány
- Kacsamesék
- Turpi úrfi
- Atom Anti
- Cápali és Cápeti   (...a két kopoltyús zseni..:)
- Űrszellem
- Aladdin
- Chip és Dale
- Mekk Elek
- Frakk
- Rumcájsz
- Tom és Jerry
- Magyar Népmesék
- Hupikék Törpikék
- Rózsaszín párduc
.....

Mondjatok még meséket Ti is, nálam egyenlőre kifogyott a tár... :D :D

2 megjegyzés:

  1. Lolka és Bolka, Rumcájsz, Moha és Páfrány, Kockásfülű nyúl :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú, tényleg, a Kockásfülű nyúl :)
      Moha és Páfrány nekem nem ismerős, de utánuk nézek, kíváncsi vagyok rájuk! :)

      Törlés