2013. szeptember 21., szombat

Jóóóóó reggeeeeeeelt ......... Németország! :)

Az éjszaka elég rosszul aludtam így reggel kicsit később sikerült felkelni. Este néztünk egy filmet ( tervezek ide oldalra egy kis ajánlószerűt filmekről, amiket olvastam és könyvekről amiket láttam.... :D :D....fordítva ). Na szóval ez a film, félig néztem félig aludtam de azért az álmaimba visszajött. Melegem is volt, aztán fáztam, pedig csak a lábam dugtam ki egy kicsit a takaró alól ( gyerekkoromba nem mertem kitakarni a lábam, mert féltem hogy jön a krokodil meg az oroszlán és leharapja).
Most reggeliztem nem régen és kibontottam egy itteni energia italt, hogy megkóstoljam meg kíváncsi vagyok, hogy ez hatással van-e rám!
Aztán itt böngészgetek mindenfele és a http://www.szeretlekmagyarorszag.hu-n találtam egy cikket, ami annyira állatira tetszett, hogy én igenis szeretnék mindenhova eljutni, amit itt felsorol.
Jaaaa, hogy neeem lehet?? Káár :( :(
Azért olvassátok el, szerintem klassz:

http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/10-hely-ahova-biztos-nem-jutsz-el/


Jövök még ma, van sztorim!
Szép napot mindenkinek! :) :)
P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése