2013. szeptember 24., kedd

Fizetős lesz az RTL KLUB?!?!

Elvonult a sötét felleg a fejem fölül. Már jól kitornáztam magam és pihenés gyanánt kicsit böngésztem az Interneten és erre a cikkre akadtam:

http://m.hvg.hu/kkv/20130924_Kiderult_mennyibe_kerulhet_a_fizetos_RTL

Miszerint fizetős lesz a RTL KLUB. ( rám ugye ez nagy hatással nincs itt kint de akkor is...)

"Vélhetően 2015. január előtt lezárulhatnak a megbeszélések, és onnantól fogunk pénzt kérni az RTL Klubért, amely – mint Magyarország első számú televíziós csatornája – 17 évig ingyenesen fogható volt. Azt hiszem, eljött az idő, hogy a sikeres tartalmainkból most már bevételt is generáljunk" 

Persze, minden ami jó és ingyenes azt gyorsan meg kell szüntetni vaaagy fizetőssé kell tenni.

Nekem az is furcsa volt, amikor kijöttem szétnézni Németországba hogy bizony fizetni kell külön tv/internet/rádió adót. Tv adót akkor is meg kell ám fizetni ha nem nézi az ember és a rádió adót akkor is ha a kocsiba van rádió. Itt ez egy jól működő dolognak látszik, nem panaszkodik senki, de mondjuk nem is olyan körülmények között élnek mint pl. Magyarországon. 
Viszont ezen kijelentés után szerintem az RTL KLUB-nál lesznek még problémák. Lehet hogy jelentéktelen összegről beszélünk de én úgy érzem ez a jelentéktelen összeg idővel majd egyre több és több lesz.
Sajnos így fog menni minden. 
Kicsit elszomorító. 
Még megkérdezik, hogy az emberek miért vándorolnak el másik országba.....

6 megjegyzés:

  1. Bár szünne meg...:-(((


    Örülök a jobb kedvednek!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk engem se zavarna ha nem lenne, itt sincs....
      Köszönöm, én is! Nem mindig lehet az ember 100%-on,igaz? :)

      Törlés
  2. Engem annyira nem érdekel, mert mi nagyon ritkán nézünk kereskedelmi tv-t. Helyette Spektrum, National G, Spektrum Home és társai.Szóval felőlem fel is robbanthatják az egészet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A National G. nagyon nagyon jó. A többit annyira nem néztem!
      Én amikor otthon vagyok, akkor Axn függő vagyok. Ezen a csatornán van a legtöbb bűnügyi sorozat és imádom őket! :) :) :)

      Törlés
  3. Én ingyen sem nézem! :D
    Mi is a tudományos csatornákat részesítjük előnyben illetve a sci-fit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk nincs is sok értelmes adás rajta. Valóban többet érnek a tudományos csatornák! :) A sci-fiket én is nagyon szeretem! :)

      Törlés