2013. szeptember 19., csütörtök

Délutáni elfoglaltság

Most ilyen a látkép éppen nálunk:


Szép is meg egy kicsit ijesztő is, de mire feltöltöttem a képet (ugyanis itt mindenre sok sok sok sok percet kell várni) addigra el is vonult.
A mai napom eléggé gyorsan eltelt. Délelőtt tornáztam ugye, tettem vettem. Délután tanultam, természetesen németet. Ha már itt az Oktoberfest a nyakunkon akkor hű leszek hozzá és erről fordítottam le egy szöveget (többek között) és válaszoltam a hozzá kapcsolódó kérdésekre több kevesebb sikerrel. :/
Délután böngésztem kicsit a receptes oldalakon és rátaláltam egy igazán ínycsiklandó sütire, a Ferdinánd kalácsra. Meg is csináltam, éppen hűl, most járt le a sütő.
Gyorsan csináltam képet is róla  :)


Receptet szívesen adok bárkinek, vagyis hogy én is hol találtam! :)
Kicsit várok aztán be is teszem Gergő vacsoráját mert kolbászt és hurkát kért :/ :/ (nem a kedvencem- na de nem fog meglátszani rajtam ha nem eszem belőle)
Közbe zenét hallgattam, közbe takarítgattam, szóval eltelt, szerencsére, így egy nappal kevesebb van a hazautazásig. Várjuk már mind a ketten. Jól érezzük magunkat itt ketten, de azért az otthon az otthon :)
Tudjátok mi a furcsa???
Míg albérletbe laktunk otthon, külön, kettecskén, addig valahogy nem voltam ilyen aktív a konyhában. Amióta itt vagyunk, egyfolytában jövök-megyek, sütök-főzök, Gergő nagy örömére :)
Ez így van jól :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése