2013. szeptember 17., kedd

Bejelentkezés Németországból

Üdvözlet innen a messzi világból!

Már a negyedik hetet töltöm itt Pilgramsbergbe, Németországba, egy kicsinyke faluba, ahol mindenki kedvesen köszön és mosolyognak az emberek ha elmész mellettük. Nyugalom, csend és békesség honol, ami néha kell és néha viszont idegesítő is. Főleg egy olyan embernek aki egy kicsit is "kukacos", mint én, vagyis nem tud megülni a helyén sokáig. :)

Vegyes érzelmek kavarognak bennem a kinti életem kapcsán. Nagyon örülök, hogy itt vagyok, mert a fő cél az volt, hogy támogassam a párom, aki itt dolgozik. Mind emellett lett volna egy munkalehetőség is, ami úgy néz ki, hogy nem nekem volt megírva, így bizony előfordul, hogy nem tudom mihez is kezdjek a hirtelen jött rengeteg szabadidővel.

Ezért arra a döntésre jutottam, hogy intenzíven elkezdek németül tanulni, reggelente futok ha az idő engedi, ha nem, akkor tornázok (majd erről is írok később pár sort), olvasok, origamizok (ha a technika lehetővé teszi) ééés persze konyhatündérré változom délutánra hogy mire hazaér Ő, addigra legyen valami fogára való! :) ( Halkan hozzáteszem, hogy kis bélpoklos :) , imád enni és bármivel is kedveskedek neki, mindent elpusztít, így megéri a sok fáradozás a konyhában.)

Azonban nem szeretném ezt csinálni olyan nagyon sokáig, szívesebben dolgoznék én is, így minden lehetőséget kihasználva igyekszem munkát keresni. Kisebb nagyobb segítséget kapok erről arról, ami aztán majd kiderül mennyire számít.

Szeretném kicsit a blogomat is fellendíteni, ha már ilyen régóta meg van és nem szeretném veszni hagyni. Kicsit más arculatot kap majd, leginkább az életem és az azt körül ölelő eseményekről és helyzetekről fog szólni.
Gyöngyözni ugyan mostanában nem szoktam, de fogok én még alkotni amint lehet, most az Origami van porondon, így majd olyan posztok is lesznek ám! :)

Most azonban mennem kell, vár a kötény, nemsokára jön a Kedves és nekem főznöm kell valamit!
Hamarosan jelentkezem!

Ui.: Teszek egy képet, hogy milyen a kilátás a teraszunkról! Friss levegő és csodás táj vesz körül :)





2 megjegyzés:

  1. Úgy tűnik 2013 a változás éve! Sok sikert a munkakereséshez és remélem sok szép munkát látok még a kezeid közül kikerülni! :)
    Nagyon szép a kilátás, biztos nagyon kellemes lehet ott lenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a változások éve! Így a jó! :)
      Köszönöm Timi, igazán kedves tőled!
      Igyekszem majd alkotni is, de azért figyelemmel kísérlek titeket is mind, akik még alkottok :)
      Szép! Még én is szokom! :)
      Sajnos most rettenetesen rossz idő van :/
      Olyan nagy a köd, hogy a nózimig nem lehet látni. :(
      Elvégre ősz van vagy mi a szösz :)

      Törlés