2013. szeptember 27., péntek

A tegnapi nap és az erős érzelmek

Általában igyekszem jól tartani magam minden olyan szituációban, amely kicsit megrengeti az emberi érzelmeket.
Utoljára akkor sírtam nagyon nagyon, amikor Gergőm februárban kijött Németországba dolgozni és tudtam hogy 3 hétig nem látom. 7 és fél év együttélés után hirtelen eltűnt mellőlem, nem találtam a helyem, nem érdekelt semmi és senki, nem csináltam semmit csak a legszükségesebbeket, gondolok itt a munkámra és ezzel ki is fújt a dolog. Se enni, se inni, se más halandó dolgot nem tudtam csinálni, nélküle. Lefogytam és eléggé szörnyen néztem ki. Állandóan pityeregtem, de ezt persze ő nem tudja (mármint a sírásokat). Nem mutattam neki, nem szabadott, mert támogatnom kellett és nem hallhatta a hangomon. Azt kellett hinnie hogy erős vagyok. Jól tudtam álcázni. Kitartottunk egymás mellett és ami napig <3 8 év után is <3

Na, szóval olvasom a Tamás bátya kunyhója című könyvet. Nagyon nagyon tetszik a könyv, annyira megfog és leköt. Régen tetszett ennyire könyv. A tömör lényege, rabszolgatartásról szól. Tamás bátya egy néger rabszolga, akinek a sorsát írja le a könyv. Eladják, el akarják vinni ültetvényre dolgozni de útközbe megveszik és egy családhoz kerül, ahol van egy kislány, Evangeline. Szőke, hiperaktív gyerkőcnek írja le az író és annyira meg lehet kedvelni, amennyire egy szereplőt lehet. A kislány sajnos meghal és komolyan mondom kicsordult a könnyem ahogy olvastam. Magam is meglepődtem rajta de tényleg rosszul esett. Éreztem a lelkembe egyfajta fájdalmat. Le is tettem a könyvet, nem olvastam tovább. Azt hiszem megsértődtem.


Aztán este, amíg vártam a páromat, hogy haza jöjjön a munkából, befejeztem egy filmet, amit együtt kezdtünk el egyik este, de csak a felét néztük meg.
A Burok a címe.
Mellesleg Stephenie Meyer a kitalálója (Twilight Saga...)
Kihal a Föld és új hely lesz belőle, az emberekbe pedig kicsi lények bújnak, gyönyörű kék színű lesz a szemük és ők irányítják a testeket. Tetszett. Eléggé érzelmes ez a film is, nekem, bár lehet a reggel olvasott rész miatt voltam érzékenyebb. Egy fiatal lány a főszereplő, akibe szintén bebújik a kis lény,de nem tudja teljesen elnyomni a lányt és így ketten vannak egy testbe. 2 órás film, de én úgy gondolom megéri megnézni.


Most vagy a könyv és film miatt vagy csak egyszerűen ilyen napom volt, de úgy kicsit magamba voltam. Gondolkoztam, Gergőn, rajtunk, az életünkön, az otthoniakon. Mindenen. Nem jutottam dűlőre egyenlőre....de lehet így a jobb?!?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése