2012. február 10., péntek

Megkaptam az első díjamat!! :) :) :)

Egy nagyon kedves, mondhatom ismerősömtől, megkaptam az első díjamat!
Nagyon nagyon örültem neki, nagyon jól eső érzés volt.

Nagyon köszönöm neked kedves Ibcsi,  nagy boldogságot okoztál nekem, ismételten.
Nem is tudom,hogyan hálálhatnám meg neked ezt a sok kedvességet!


A szabályok a következők!
  1. Említsd meg a blogodban a személyt akitől kaptad
  2. Válaszolj a feltett kérdésekre
  3. Árulj el magadról egy dolgot, amit még nem tettél meg a blogodban
  4. Ajándékozd a díjat annyi blogernek, ahánynak csak szeretnéd
  5. Értesítsd a díjazottakat.
A kérdések a következők:
  1. Melyik a kedvenc smink kelléked?
  2. Mi volt a 2011 év trendje (gondolom az öltözködésben) ?
  3. Mi a kedvenc desszerted?
  4. Kedvenc színed?
  5. Mi a keresztneved?
  6. Melyik  volt az utolsó dal a?
  7. Kutyák vagy macskák?
Ha tehetném,akkor visszaadnám a díjat Ibcsinek, de mivel tőle kaptam,így neki már megvan ez a díj, így az én választottjaim:
Ewa83 
- Pankacs
- Ewa

A válaszaim a kérdésekre:
1. Szempillaspirál,mert nem használok mást
2. Répagatya, ami nem nekem való, a vádlim hát,eléggé vastag :D
3. Keksztekercs
4. Kék
5. Anikó
6. Skrillex
7. Macskák


Ééééés elárulom, hogy utálom a paradicsomot!!!! :) :) :) :)

5 megjegyzés:

  1. Látom, nekünk Békés megyeieknek a keksztekercs viszi a pálmát!! :-))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszerűen imádom és soha nem fogom megunni szerintem!!! :)

      Törlés
  2. Köszönöm! Ki fogom tenni... :)
    A keksztekercs nálunk is rendszeres desszert... :D

    VálaszTörlés
  3. Gratu :)
    Mindjárt itt a második is :)
    Nézz be hozzám, meglepim van neked!
    http://madtimgyongyei.blogspot.com/

    VálaszTörlés